gift

Gift shop čini veliki izbor poklona koji birate od kuće, plaćate online ili u kešu, a stižu na željenu adresu u željeno vreme.

Gift shop online je odlično rešenje kada niste sigurni šta da kupite. Posebno sad pred praznike, kada je na poslu haos, a vi nemate vremena za razgledanje. Ako se u međuvremenu pogodi da slavite i godišnjicu veze, pa taman bude i njen ili njegov rođendan, ili rođendan nekoga od prijatelja ili rodbine, možete biti u ozbiljnom problemu. Ipak, ne brinite, jer mogućnosti su ogromne.

Zato ne dozvolite da vam kupovina poklona bude noćna mora, nemogući poduhvat od koga vam pada mrak na oči i koji biste najradije izbegli ili zamolili nekoga da to uradi umesto vas.

Poklon može biti težak izbor, ako ne znate gde da tražite. Finansijski vam ne možemo pomoći, ali u izboru poklona svakako možemo.

Rešenje je upravo gift shop. Ako se pitate zašto tako mislimo pokazaćemo vam na konkretnom primeru. U pitanju je giftshop Poklondžija. To je savršen primer kako online shop za kupovinu poklona treba da funkcioniše.

Giftshop – zašto je tako poseban?

Giftshop i njegova dostava poklona su pre svega posebani jer vam skraćuju vreme. Zamislite da treba da idete do svake radnje posebno i da u hrpi poklona birate šta biste kupili. Ne znate ni na koju stranu da gledate, niti šta da tražite. Prodavačica je često neljubazna ili zauzeta, a vama je neprijatno da je išta pitate.

U slučaju online giftshop-a toga nema.

Tri koraka do poklona

Za kupovinu pokolona iz gift shop-a na internetu potrebno je svega nekoliko koraka.

  • Biranje poklona: Prvi korak je da uđete na sajt i po kategorijama izaberete šta biti da kupite. Izabrani poklon ubacite u korpu.
  • Popunjavanje podataka ili poziv: U odgovarajućim poljima potrebno je da ostavite svoje podatke i adresu na koju želite da poklon stigne. U suprotnom, možete pozvati i broj telefona, reći šta želite da kupite i izdiktirati podatke. Ipak, direktno popunjavanje se smatra sigurnijim jer je mogućnost komunikacijskog šuma odnosno greške svedena na minimum.
  • Plaćanje: Plaćanje može biti online i pouzećem. Ipak, ukoliko poklon šaljete direktno kod osobe za koju je namenjen, svakako ćete platiti online.

Time ste vi završili sa kupovinom. Dostava poklona je briga giftshop-a.

Giftshop i dostava poklona

Dostava poklona iz giftshop-a mora biti vrhunska. Koliko god izbor poklona bio dobar, sve pada u vodu ako je dostava loša.

Ogromna prednost gifshopa je što može raditi non-stop. Ljudi mogu poručivati iz svog doma kad god im padne na pamet. Ipak, više kupaca imaće onaj giftshop koji poklone dostavalja kada kupac poželi, makar to bilo i u ponoć. Kašnjenje je nedopustivo.

Karakteristike dobrog online gift shopa

Loša ponuda, spor sajt, loše fotografije, „kilava“ pretraga… samo su neke od karakteristika lošeg giftshopa. Dobar online giftshop ima ovih nekoliko karakteristika.

Dobra ponuda

Ukoliko nemate šta da ponudite, kupci će sa sajta brzo otići. Ali ako im ponudite veliki izbor različitih poklona, koji uopšte ne moraju biti klasični, čak još bolje da budu neobični, kupci će se zadržati na vašem sajtu i sigurno pronaći nešto što im odgovara

Uređen sajt

Ono po čemu se dobra online prodavcnica za kupovinu poklona izdvaja je kvalitetan sajt.

Sajtovi koji su dobro optimizovani za pretrage odmah će vam prikazati svoju ponudu, lepo su strukturirani i ponudu predstavljaju po kategorijama.

Konkretno, giftshop Poklondžija svoju ponudu deli na pokloni, cvećara, torte, čokolada, kuća-stil i piće.

Jasno vam je da sve ove kategorije mogu biti pojedinačan ili ukombinovane zajedno veoma luksuzan poklon.

Odlične fotografije

Da bi korisnik u online giftshop-u pronašao ono što mu treba, neophodne su dobre fotografije. Bilo je da je na njima prikazan buket, cvetni aranžman, poklon za devojku, poklon za muškarca, šta god poželite, pri dostavi mora biti baš onako kako izgledana fotografijama.

Budućnost poklanjanja

Zbog svega navedenog se sve češće smatra da su gift shop-ovi na internetu zapravo budućnost kupovine poklona.

By Admin

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *