Vesti online formata predstavljaju najnoviji oblik plasiranja informacija od oglašivača do celokupne ili ciljnih grupa javnosti. Postoje velike i značajne razlike koje ima tradicionalno medijsko objavljivanje u štampi, radio i televizijskom programu, u odnosu na najnovije vesti danas, koje se nalaze u sferi interneta i multimedijalnom, kvalitetnom formatu.

Sve vesti na internetu objavljuju se na sajtovima, koji mogu da budu portali medijskih kuća, mesta za promociju i reklamiranje poput banera, kao i same društvene mreže. Od kada se Facebook pojavio u našoj zemlji, davne 2005. godine, do današnjeg vremena, intenzitet korišćenja aplikacije uvećan je višestruko i sve je veći broj korisnika, ne samo mladih, već ljudi svih generacija. Zbog toga, veliku ulogu imaju društvene mreže za praćenje vesti iz Srbije online formata.

Društvene mreže su vrlo posećene, praćenje i svakodnevno se pregledaju nove vesti

Za razliku od nekadašnjeg praćenja vesti dana uglavnom putem jednog medija ili u kombinaciji štampanih izdanja, televizijskog programa i radio stanica u tačno definisanom terminu objavljivanja, danas se mogu pratiti uvek i svuda. Veliku ulogu u medijskom oglašavanju u modernom vremenu imaju društvene mreže, kao što su Facebook, Instagram, Twitter i mnoge druge. Naime, kako se one gotovo svakodnevno posećuju, istim intenzitetom se prate aktuelne najnovije vesti danas, bez obzira na konkretnu lokaciju, satnicu i druge faktore.

Prosto, društvene mreže podržavaju formate vesti i medijske kuće ih rado dele sa portala na prostor socijalnih platformi. Kako su u pitanju atraktivne aplikacije namenjene komunikaciji, razmeni mišljenja, ali i uspostavljanju profesionalne saradnje, realizacije ugovora i poslovnih aktivnosti, društvene mreže su praktično rešenje za sve tipove objava na jednom mestu – bilo da su u pitanju vesti dana, oglasi, reklame i drugo. Stepen posećenosti je na izuzetno visokom nivou, zbog čega se i kontinuirano prate multimedijalni sadržaji putem socijalnih mreža.

 

Visok stepen povezanosti vesti online formata i društvenih mreža

Veliki broj sadržaja na internetu izgleda i deluje vrlo slično, posebno zbog online formata i oblika koji se prezentuje javnosti. Vesti online mreže su usko povezane sa društvenim mrežama, upravo zbog toga jer one podržavaju formate praćenja raznolikih sadržaja i olakšavaju informisanje javnosti. Takođe, težnja koja je ostvarena u modernom dobu odnosi se na to da preglednost sadržaja vesti online mreže, kao i drugih kategorija objava, bude identična i istovremeno vrlo razvijena na svim uređajima – računarima, mobilnim telefonima i tabletima.

Iako je TikTok društvena mreža koja u ovoj godini privlači čak 30% korisnika, platforma i dizajn koji imaju Facebook i Instagram najviše pogoduju prezentovanju vesti online mreže. Pored toga, važno je istaći da korisnici u Srbiji posećuju i Twitter, Youtube, Linkedin, Pinterest, Snapchat, Reddit, Tumlr i slično. Sve generacije preferiraju posećivanje Facebook-a, a prema istraživanju to je čak više od 90% ispitane populacije, starosti između 12 i 64 godine.

Društvene mreže su veoma popularno mesto za objavljivanje vesti dana, nedelje, meseca i godine, pre svega iz razloga što su posećene, praćene i jednostavne za korišćenje. Sve je veći broj ljudi srednjeg i starijeg doba, koji intenzivno koriste društvene mreže, čak svakodnevno i uz upotrebu modernih telefona, što je jedan od najlakših načina da isprate vesti online mreže.

By Admin

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *