izdavanje poslovnog prostora

Postoji veliki broj prilika i situacija u kojima je potrebno raspolagati dodatnim prostornim kapacitetima. To može da bude iz razloga povećanja obima proizvodnje ili prodaje, kao i drugi vid proširenja – porodice ili sličnih potreba. Iznajmljivanje poslovnog prostora u velikom broju slučajeva je najisplativije rešenje. 

Ne samo da donosi dodatnu kvadraturu uz često optimalne novčane izdatke, već i direktno prihod osobama koji realizuju iznajmljivanje prostora. Veliki je broj opcija u kojim je ova odluka najisplativija, i za izdavaoca, i za lica kojima se prostor stavlja na raspolaganje. Neke od njih biće date u nastavku teksta. 

Izdavanje prostora za događaje

Raspolaganje odličnim prostorom i kvadraturom, često je potrebno prilikom realizacije raznovrsnih događaja. Iako veliki broj kompanija i organizacija imaju svoje prostorije namenjene sastancima, odnosima s medijima i tako redom, Izdavanje poslovnog prostora za prilike važnih događaja postala je uobičajena praksa. Istovremeno, i porodice se odlučuju za iznajmljivanje prostora. To je način da se obeleži važan povod ili datum, poput godišnjice, plasiranje novog proizvoda, proslava uspešnih rezultata, ali i iz privatnih razloga – obeležavanje rođendana i drugih proslava. 

Umesto da se priprema mnogo detalja, od raspremanja, unošenja nameštaja, pripreme keteringa i drugih potrebnih sitnica, iznajmljivanje prostora je odličan način da se sve navedene obaveze izbegnu uz rentiranje koje često nije visoko, a vlasnici dobijaju odgovarajuće naknade. Zakup potrebne kvadrature može se vršiti na određeno vreme – nekoliko sati, meseci, godina ili prema drugom dogovoru. U svakom slučaju, vrši se kada je isplativije nego organizacija u svom prostoru.

Izdavanje prostra kao dodatnog kapaciteta

Pored toga što je iznajmljivanje prostora usluga koja se vrši za različite tipove proslava, organizacije događaja i bitnih datuma, obično se može dodatni kapacitet koji je neophodan zakupiti i na duže vreme. Dok je za organizaciju raznovrsnih događaja karakteristično da se zakupljuje prostor na nekoliko sati ili dana, za dodatne kapacitete – bilo poslovne ili prostore privatne namene, Izdavanje je obično na duži vremenski period. U slučaju kada je kupovina kompletnih ili delova objekata potpuno neisplativa ili značajno skupa, iznajmljivanje prostora je fenomenalan način da se dobije potrebna dodatna kvadratura. Dodatni prostori mogu biti različitih namena: za skladišta, proizvodne mašine i procese, zatim prodajni lokali, kao i kancelarijski prostor. 

Najvažnije jeste doneti temeljnu odluku na osnovu detaljne procene isplativosti ulaganja novca u određenu imovinu. Tako, ukoliko je vrlo neizvesna delatnost u pitanju, uvek je bolje da iznajmljivanje prostora zameni projekat izgradnje ili montaže konstrukcija. Iz ugla zakupodavca, dobija se određena renta, odnosno kirija ili mesečna nadoknada za korišćenje prostora, uz čestu naplatu višemesečnih depozita. Sa druge strane, zakupci dobijaju potrebne prostorije za realizaciju konkretnih ideja, obavljanje delatnosti ili privatne potrebe. Sve to, vrši se kada je ponuđaču isplativije izdavanje prostora nego njegova prodaja, kao i zakupcu najam na određeni period u odnosu na izgradnju ili kupovinu objekata.

Procena isplativosti odluke za kupovinu, prodaju ili iznajmljivanje prostora zahteva detaljne analize i proračune. Zakupodavci su ti koji razmatraju između mesečnih kirija kao prihoda, ili prodajne cene koju bi dobili u postupku otuđivanja. Sa druge strane, zakupci donose odluku da li im je bolje da iznajme ili kupe objekat. To sve zavisi od vremenskog perioda za koji je prostor neophodan, finansijskih mogućnosti i konkretne namene.

 

By Admin

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *