This post was originally published on this site

Dezodoransi su jedan od esencijalnih proizvoda za negu kože koji svako od nas poseduje u svom neseseru. Međutim, ono što je nekada predstavljalo isključivo odraz funkcionalnosti, danas dobija novi makeover. Nega tela je još jedna beauty kategorija koja se razvija iz dana u dan, a svet luksuzne kozmetike svaki dan dobija nove predstavnike. Nedavno smo pisali o fenomenu lukszuznih krema, a sada i luksuzni dezodoransi postaju sve prisutniji u svetu lepote.

Luksuzni dezodoransi su u trendu

Rise of luxury: Luksuzni dezodoransi su novi trend

Svi smo upoznati sa ovim neophodnim produktom i njegovom funkcijom. Većina ljudi zapravo ni ne razmišlja o dezodoransu kao o beauty favoritu, već nužnosti i neophodnosti. I dok su ranije služili samo da bi prikrili znake (i mirise) znojenja, postoji sve veća tendencija da se i mali trenuci nege pretvore u luksuzni ugođaj, pa makar i na mikro nivou. Tako su poslednjih par godina kreme za ruke dobile luxury rebranding, a kuće kao što su Prada i Chanel su predstavile svoje verzije u atraktivnim pakovanjima. Činjenica da je dosta brendova uvrstilo unapređenije deo produkte u svoje kolekcije govori o tome da potreba potrošača zapravo postoji.

Kako se luksuzni dezodoransi razlikuju od tradicionalnih?

Postoji nekoliko ključnih tačaka u kojima se osetno razlikuju ove dve kategorije. Dok tradicionalni dezodoransi teže samo da umanje body odor, korisnicima je na raspolaganju ograničen spektar mirisnih nota. Kod ženskih verzija to su najčešće floralne i čiste note, dok su muškarci osuđeni na linije koje nose oznake active ili sport, čija je funkcija da maskiraju telesne mirise tokom dana. Međutim, luksuzne verzije idu mnogo dalje od toga. Ovi dezodoransi predstavljaju samo prvi korak u slojevitom nanošenju mirisa, a često su kreirani da pomognu potrošačima da stvore sopstveni signature scent. Zbog toga imaju kompleksniji olfaktorni profil, a brendovi poput CHANEL-a i Dior-a prenose svoje established parfemske mirise i u svakodnevnu negu.
Pored toga, kod tradicionalnih stikova i sprejeva fokus je bio na formulama bez aluminijuma ili alkohola, dok luxury verzije koriste kvalitetnije sastojke, poput prirodnih minerala i sofisticiranih esencija. I na kraju, kao i kod ostalih produkta iz ove kategorije, pakovanje igra jednu od ključnih uloga. Dok tradicionalne dezodoranse često sklanjamo sa vidljivih mesta, ove verzije želimo i da istaknemo zbog njihovih estetičnih pakovanja. Šta je onda presuda – are they worth it? Sve zavisi od vašeg budžeta i potreba, ali kvalitetniji sastojci, kompleksniji mirisi i lepa pakovanja su mogući razlozi zašto se sve više beauty fanatika odlučuje za lux feel čak i kada je u pitanju nega pazuha.

L&Z Top Choice

Luksuzni dezodoransi su u trendu
Lancôme Bocage Deo
Luksuzni dezodoransi su u trendu
Fine Cosmetic Vetiver Geranium Deodorant Roll-On
Luksuzni dezodoransi su u trendu
CHANEL Gabrielle deodorant spray
Luksuzni dezodoransi su u trendu
Salt & Stone Saffron & Cedar Deodorant
Luksuzni dezodoransi su u trendu
Aesop Deodorant
Luksuzni dezodoransi su u trendu
Dior J’adore perfumed deodorant
Luksuzni dezodoransi su u trendu
Le Labo Deodorant
Luksuzni dezodoransi su u trendu
Malin+Goetz Otto Deodorant
Luksuzni dezodoransi su u trendu

 

Foto: Metropoliten, Sephora, Jasmin, Maxim Bogdanov/ Unsplash, Instagram / @saltandstone,

By Admin