C4 je prvi automobil koji je pokazao da je Citroen ponovo otkrio svoj talent za inovativan dizajn. Naslednik Citroen Kssare, Citroen C4 je nepogrešiv – kako spolja tako i iznutra zahvaljujući nekim jedinstvenim dizajnerskim karakteristikama. Citroen je veoma udoban i dobro upija neravnine, ali nažalost Citroen C4 je zakazao u nekim ključnim oblastima. Kvalitet enterijera je loš. Obnovljen je u septembru 2008. godine sa novom haubom i farovima, a poboljšana je i unutrašnjost.
Jedinstveni i smeli dizajn, odlični dizel motori i poboljšani kvalitet u poređenju sa prethodnicima. Prosečan prtljažnik, malo lošija komandna pozicija i mnoštvo mehaničkih rešenja poput Peugeota 308.
Dostupan je u verziji kupea sa troja vrata, hečbeku sa pet vrata, limuzini sa četiri vrata i MPV-u sa pet vrata (monovolumen).
Najveća prednost prve generacije Citroena C4 je njegov stil i unutrašnja spoljašnjost. Najuočljiviji je i najtipičniji fiksni središnji deo volana, sa samo pokretnim prstenom.
Kompakt sa pet vrata izgleda elegantno i svečano, varijanta kupea sa troja vrata ima povećanu dinamiku. Citreon C4 sa pet vrata funkcionalniji je i više odgovara ulozi porodičnog automobila. Tačno je da je njegov prtljažnik nešto veći (3 vrata 314l, 5 vrata 320l), ali drugom paru vrata je vrlo lak pristup zadnjim sedištima. Bez obzira na verziju Citroena C4, nema dovoljno prostora iznad glava ljudi koji sede u drugom redu sedišta. Ali ponovno učitavanje „kontrolnih ploča“ na kontrolnu tablu i specifičan dizajn volana mogu kod nekih probuditi pomešana osećanja. Voziti Citroen C4 je pravo zadovoljstvo. Automobil ima dobro podešenu šasiju i precizno upravljanje. Takođe pruža dobru udobnost. Paleta motora je nekoliko uspešnih motora koji ne donose puno problema. Održavanje C4 zbog citroen delova nije posebno skupo, ali broj manjih kvarova može povećati operativne troškove. Dakle, ovaj model treba izuzetno pažljivo proveriti pre kupovine.